23 Ağustos 2010 Pazartesi

Pardus 2010 Yaz Stajı 16. Gün

Eklemem gereken fonksiyonların tamamını ekledim. Şimdilik ptsp_installer projesi de temel hatlarıyla tamamlandı diyebilirim sanırım.

Tabi ki bunun üzerine iyileştirmeler yapmam gerekecek. Şimdilik iyice test ettikten sonra bunlara bakmayı düşünüyorum. Ağ profili oluşturma işi biraz uğraştırdı ama MÜDÜR'ün network.py betiğine bakarak hallettim.

Ayrıca Ağ Profili oluştururken, durumu değiştirme(up/down), ağ kartını listeleme, profilleri listeleme gibi işlemleri fonksiyon fonksiyon yapmanın da bayağı faydasını gördüm. Mesela hem yeni profil oluştururken hem de var olanı aktif ederken durum değiştirme fonksiyonunu kullanıyorum. İleride başka şeyler lazım olduğunda da çok fazla uğraşmadan ekleyebileceğim. Bunların yanı sıra kodun okunabilirliği de artıyor.

Daha önceden de yazmış olduğum yapılandırma dosyasındaki boşluk sebebiyle oluşturmuş olduğum set_key_with_spaces ile set_key fonksiyonlarını birleştirdim.

En sonuna da white_spaces == true ise ona göre işlem yap dedim.

Bir önceki proje olan guestlogin'de sevgili Gökçen ve Koray ile ufak bir şeyler ekleme kararı aldık.

KDM ekranındaki kapat ikonunu açıldığı listeye Misafir Girişi diye bir şey ekleyip, orada tıklandığında giriş yapılmasını sağlamak.

Bunun için bir de kdmrc dosyasına:

guestlogin = true

gibi bir satır eklenerek o listede Misafir Girişinin olup olmayacağı ve KDM için Misafir Girişinin sağlanıp sağlanamayacağını kontrol edeceğim.

Bu arada da ptsp_installer projesinin iyileştirme çalışmaları devam edecek.

Hiç yorum yok: